MIN TRÄNINGSGATA

Träningsgatan här i Chalong har verkligen fått ett ansiktslyft sedan sist jag var här! Förutom att det har ploppat upp nya gym och hotell så har det även tillkommit några nya restauranger med bland annat vegansk mat. Kul! Det är så fint att komma tillbaka och mysigt när det är folk som känner igen mig trots att det brukar gå några år mellan varje besök :)

Från första träningen på Phuket Top Team tog en av de nya tränarna mig under sina vingar. Han är en lång, stor filur från Mongoliet och han är helt fantastisk! Jag lär mig massvis! Trots återkommande trötthet lyckas jag oftast träna två gånger om dagen (eftermiddagspasset brukar jag modifiera en aning utifrån dagsform) och jag är helt överlycklig över att jag fått tillbaka min sparringglädje!

Förutom att träna, äta massa god mat och se på serier så har jag… Eller vänta, det är egentligen det enda jag gör. Jag har dock varit en dag på stranden och en annan dag besökte jag den enorma (mat)marknaden. I mina ögon är detta det perfekta avslutet på en långresa! Stressfritt, hälsosamt och alldeles, alldeles underbart :)

Jag har inte direkt varit flitigast i Thailand med bilder de senaste veckorna. Min dreadlock är i princip det enda som fastnat på bild :) Den är så söt!

Lämna en kommentar